Як провести адвокаційну та фандрейзингову кампанію у громаді? ( 10 етапів, які не будуть для нас секретом)

17 квітня 2020 року Академія фандрейзингу, що є постійно діючим проектом Фундації імені князів-благодійників Острозьких, транслювала відео курс з організації інформаційних кампаній Руслана Краплича та Сергія Гутюка, участь у якому он-лайн (у прямому ефірі) взяли біля 20 представників неприбуткових організацій, що надають соціальні сервіси в 11 регіонах України. Ще понад 1500 користувачів соціальних  мереж, протягом 1 доби, змогли ознайомитися з відеозаписом навчального курсу. Ініціатором дистанційного навчання виступив Фонд «Благо», що є адміністратором мережі REYN-Україна та підтримується фондом «Чайлз Гут» (Швеція) та Карітас Спес в Україні, що підтримується Фондом німецьких католиків «Реновабіс» за рахунок коштів Уряду Німеччини.

Учасників цікавило і вони отримали відповіді на питання: Чому є успішні та провальні кампанії? Чому хтось залучає мільйони, інші не можуть довести справу до кінця, а кампанія коштує більше ніж ми можемо залучити?

Руслан Краплич повідомив:  «У проведенні кампаній є 3 найбільші секрети, які ми розкриємо під час курсу. Це – дія Силового поля. Та 10 етапів, які ми маємо виконати, без огляду на те, скільки часу займе їх виконання. А також, те, що найефективніша і найефектніша адвокаційна кампанія, має бути насправді кампанією залучення ресурсів (фандрейзингу)».

Учасники отримали конкретні приклади того, як згадані секрети діють на практиці. І як порушення послідовності етапів кампанії призводить до її провалу.

Надалі,  Академія фандрейзингу, в особі Руслана Краплича та Сергія Гутюка, здійснюватиме консультування учасників навчань.

А з 21 квітня 2020 року, на замовлення молодих митців, розпочнеться 2-тижневий курс з організації проектування, в ході якого учасники підготують власні проекти. Найкращі проекти отримають мікрогранти.