Як організувати комунікацію організаціям соціальних сервісів?

15 квітня 2020 року Академія фандрейзингу, що постійно діючим проектом Фундації імені князів-благодійників Острозьких, транслювала відео курс з комунікацій Руслана Краплича та Сергія Гутюка, участь у якому он-лайн (у прямому ефірі) взяли біля 100 представників неприбуткових організацій, що надають соціальні сервіси. Ще понад 1500 користувачів соціальних  мереж, протягом 1 доби, змогли ознайомитися з відеозаписом навчального курсу. Ініціатором дистанційного навчання виступив Фонд «Благо», що є адміністратором мережі REYN-Україна та підтримується фондом «Чайлз Гут» (Швеція) та Карітас Спес в Україні, що підтримується Фондом німецьких католиків «Реновабіс» за рахунок коштів Уряду Німеччини.

Нерідко, організації, що надають соціальні послуги потребують ресурсів і не можуть їх здобути в необхідній кількості та швидко.
Найчастіше, причиною є неефективна система комунікації, що сприяє фандрейзингу (залученню ресурсів) й адвокації (просування інтересів вразливих груп задля отримання ефективних рішень влади з делегованими ресурсами).

В ході он-лайн семінару учасники:
1. Розібратися у різниці процесів “комунікації”, “зв’язків з громадськістю” (РR), “формуванні іміджу”;
2. Опрацювали інструменти для забезпечення 4 кіл зв’язків;
3. Вивчачили дію 5 елементів Стенфордської моделі комунікації;
4. Отримали інструкції до 10 модулів РR, якими зможуть користатися для проведення власних інформаційних, адвокаційних і фандрейзингових кампаній.

5. Розглянули практичні приклади дії ефективної моделі комунікаційних зв’язків.

Особливий інтерес в учасників викликала тема створення й роботи Експертних груп і Піклувальних рад. Тому, невдовзі, Академія фандрейзингу підготує та проведе відповідні дистанційні майстер-клас і вебінар.

Надалі,  Академія фандрейзингу, в особі Руслана Краплича та Сергія Гутюка, здійснюватиме консультування учасників навчань.