Якими мають бути інноваційні освітні проєкти?
27 травня 2020 р, за методою та з використанням досвіду Фундації імені князів-благодійників Острозбких Руслан Краплич провів, організований Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (РОІППО), комбінований оф-лайн-он-лайн семінар з Проєктного фандрейзингу для 16 представників від 4 освітніх закладів з м. Рівного, Березнівського та Радивилівського районів – учасників освітнього старт-апу інституту.
В ході 2-годинних занять учасники отримали інформацію про можливості залучення фінансування із місцевих, регіональних, всеукраїнських та міжнародних джерел на свої проєкти, ознайомилися з методологією підготовки якісних освітньо-виховних проєктів, які передбачають застосування технологічних і психолого-педагогічних інновацій та розібралися в тому, яким чином належно сформулювати опис проблеми, що вирішує проєкт, досягаючи практичних кількісних і якісних результатів.
Цей семінар, який проводився для кількох учасників у залі (із дотриманням соціальної дистанції та засобами дизенфекції) і десятка дистанційних учасників, став можливим завдяки стратегічній співпраці Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з Фундацією імені князів-благодійників Острозьких (у відповідності з угодою, підписаною ректором інституту Аллою Черній у 2016 р.), яка запросила радника Фундації Острозьких Руслана Краплича, автора більше 20 підручників і посібників із залучення фінансування для неприбуткових організацій, експерта з розвитку та проєктного менеджменту, що більше 20 років працював у програмах міжнародної технічної допомоги для України, країн Центрально-Східної Європи та Центральної Азії.
У поточному році планується ще кілька спільних навчань практикам фандрейзингу та проектного менеджменту.